Philipp Paulus, vunderkindas

Talentingas mados fotografas susikalba dauguma kalbų. Todėl Philipp Paulus laisvai bendrauja su fanais iš viso pasaulio. Gimęs, užaugęs ir šiuo metu pietvakarinėje Vokietijos dalyje gyvenantis Paulus – 18-metis. Jo nuotraukos atrodo lyg profesionalo, fotografuojančio 18 metų. Dar nuostabiau yra tai, kokia ribota yra jo patirtis. „Pirmą savo fotoaparatą nusiprikau 2008-aisiais ir kartas nuo karto pafotografuodavau kas porą mėnesių,“ pasakoja Philipp.

© Philipp Paulus

Įsisukti į profesionalią mados fotografiją Paulus nebuvo paprasta. „Pietvakarių Vokietijoje nėra daug kūrybingų žmonių, įkvepiančių idėjų ar gerų partnerių suburti komandai,“ sako jis. „Dėl šios priežasties negaliu daryti savo fotosesijų čia. Tai pasikeis, kai baigsiu vidurinę.“ Savamoksliui Philipp pačiam teko išmokti mados fotografijos. „Vartydavau daug mados žurnalų ir mėginau įsivaizduoti apšvietimo schemas.“

© Philipp Paulus

Dirbant su vokiečių žurnalais, radijo stotimi ir europietišku drabužių parduotuvių tinklu, jaunas Philipp amžius nėra kliūtis. „Priešingai, jie būna maloniai nustebinti,“ sako jis. „Kelios kompanijos padėjo man kaip studentui. Pavyzdžiui man keletą kartų suteikė nuolaidą, bet tai būna retai. Dauguma kompanijų reklamuojasi remiančios jaunimą, tačiau iš tiesų nedaro nieko.“

© Philipp Paulus

Paklaustas apie fotografijos sritį, Paulus pirmenybę teikia mados ir grožio fotografijai. „Dievinu mados ir meno derinį. Tai mano gyvenimas ir mano pasaulis. Mėgstu siurrealizmą ir spalvų intensyvumą nuotraukose.“ Paminėdamas, kad stipri satūracija yra jo skiriamasis ženklas, Philipp sako, „Labai svarbus yra nustatyti tinkamą ekspoziciją ir fotografuoti RAW formatu. Tada galima koreguoti spalvingumą postprodukcijos metu. “Mask“ režimas ir “Hue/Saturation“ valdymas padeda išvengti išdegintų vietų.“

© Philipp Paulus

Paulus fotografuoja naudodamas tiek juostą, tiek skaitmeninį fotoaparatą. „Man patinka pigių juostinių fotoaparatų bluras. Tiek analoginė, tiek skaitmeninė fotografija turi savų privalumų. Pavyzdžiui, niekuomet nesu pametęs negatyvo, tačiau kartais prarandu skaitmeninius kadrus. Skaitmeninio formato privalumas tas, jog yra daugiau reguliavimo galimybių nei fotografuojant į juostą. Man patinka abi technikos. Tikiuosi, kad juostinė fotografija niekad neišnyks.“

© Philipp Paulus

Dėl įrangos, Paulus mėgsta apie tai kalbėti. „Kadangi aš nefotografuoju arti savo gimtojo miesto, daugumą įrangos nuomojuosi.“ Jis naudoja Canon kameras ir Profoto apšvietimą. „Namuose mano pagrindinės lempos yra Profoto. Naudoju Profoto ComPacts studijoje ir Pro-7s 2400 apšvietimui lauke. Man patinka Profoto Giant reflektoriai, jie suteikia subtilią, švelnią šviesą.“

© Philipp Paulus

Kalbėdamas apie nuotraukų įgyvendinimą, Philipp sako, „Man patinka apsiprasti su fotosesijos idėja. Nuotrauka turėtų pasakoti istoriją, ne tik būti graži. Ieškodamas komandos darbui, aš įsivaizduoju modelį vizualizuoti idėjai. Tuomet ilgai ieškau agentūros, kuri galėtų pasiūlyti mano įsivaizduojamą modelį. Fotografuodamas klientams dažniausiai gaunu prašymą nuotraukoms suteikti savą išraišką. Kai kurie klientai suteikia man visišką laisvę. Kiti  duoda keletą nurodymų.“

© Philipp Paulus

Sveikas humoro prieskonis yra akivaizdus daugumoje Philipp fotografijų. „Žinote, gyvenimas yra per sunkus, kad eitum per jį be humoro. Man patinka nuotraukose sukurti savą pasaulį. Jis turėtų būti spalvingas, siurrealistinis, be problemų – kupinas humoro ir linksmybių, tačiau taip pat nenuspėjamas, ypač dalis, susijusi su mada.“

© Philipp Paulus

Nors ir nežinome, ko tikėtis iš Philipp Paulus ateityje, galime būti tikri, kad tai bus nenuspėjama, o kokybė – lenkianti fotografo amžių.

Philipp Paulus Photography

Philipp Paulus blog‘as

Autorius Ron Egatz

Reklama

Parašykite komentarą

