Kas slypi už National Geographic viršelio

National Geographic viršelis | ©Gianluca Colla

Šiandien mes pristatome jums kai ką kitokio: straipsnį, kuris buvo publikuotas spausdintame žurnale.

Bet pirmiausia šiek tiek bendros informacijos. Fotografas Gianluca Colla neseniai fotografavo National Geographic žurnalo italų kalba viršelį. Jame – portretas pavadinimu La Bella Principessa (Gražioji Princesė). Šis paveikslas neseniai buvo priskirtas Leonardo Da Vinci – kaip galite įsivaizduoti, tai sukėlė karštas diskusijas tarp mokslininkų, istorikų ir entuziastingų meno mylėtojų.

Arianna De Micheli, tinklalapio Photographers.it bei dienraščių LaStampa.it ir IlGiornale.it foto skyrelių redaktorė, susitiko su Gianluca ir ėmė interviu apie šią neįprastą jam tekusią užduotį. Arianna taip pat buvo tokia maloni, kad pasiūlė paskelbti šį interviu mūsų blog‘e – mes su džiugesiu priėmėme jos pasiūlymą.

Taigi, daugiau negaišdami laiko, pristatome Arianna De Micheli istoriją apie Gianluca Colla. Mėgaukitės!

„Aš visuomet buvau didžiulis Leonardo Da Vinci gerbėjas,“ sako Gianluca. „Todėl kai man paskambino iš National Geographic ir pasiūlė nufotografuoti galimai Da Vinci paveikslą, aš buvau sujaudintas kaip niekad anksčiau. Prieš keletą metų meno kolekcininkas nusipirko ant kalkinio popieriaus kreida ir rašalu pieštą piešinį, kuris, kaip matome, turi daug panašumų su unikalia Leonardo tapybos technika. Straipsnio tikslas buvo atskleisti šiuos panašumus. Mane šiek tiek nuvylė tik tai, kad National Geographic jau turėjo galvoje maketą, taigi man fotografuojant teko juo vadovautis. Tačiau dėl to ši užduotis netapo mažiau patraukli; greičiau dar sudėtingesnė. Tiesą sakant, rankos baltomis pirštinėmis laikė paveikslą juodame fone, o nuotraukoje turėjo matytis piešinyje laiko palikti ženklai.

„Skamba paprastai, tačiau, kai atvykęs į studiją supranti, kad yra 8 diafragmos žingsnių skirtumas tarp paveikslo ir rankų su baltomis pirštinėmis, reikia rasti gerą sprendimą. Be to, paveikslas buvo priklijuotas ant medinės lentelės, taigi jis buvo blizgus, o ne tamsus. Ne pats paprasčiausias dalykas visa tai apšviesti…

Užkulisiai

„Laimei, aš buvau labai dideliame tuščiame kambaryje, todėl galėjau išsidėlioti savo įrangą ir eksperimentuoti neribojamas erdvės. Pakabinau didelį juodą aksomo foną, o iš kairės buvo ProHead blykstė su Profoto Pro-8a generatoriumi ir šviesdėžė Softbox 2.2’ RF (jos pakako apšviesti paveikslą) su tinkleliu Softgrid 40° šviesos kampo susiaurinimui.

„Iš karto susidūriau su trimis pagrindinėmis problemomis. 1) Kaip atvaizduoti lentelės įtrūkimus? 2)  Beveik visa šviesa, krentanti iš kairės pusės, buvo absorbuojama, todėl dešinėje buvo per tamsu. 3) Kaip jau minėjau, baltos pirštinės visiškai nederėjo.

„Štai kaip išsprendžiau šias problemas. Visų pirma nusprendžiau naudoti tik vieną šoninę, lyg šalutinę šviesą. Generatorius dirbo beveik visu pajėgumu, kad išryškintų įtrūkimus ir laiko paliktus ženklus.

Antra , žmogų, laikantį paveikslą, aprengiau iš balto audeklo pasiūtu drabužiu. Jis atspindėjo šviesą ir  leido pakankamai apšviesti tamsesnę dešinę pusę. Galiausiai, problemą dėl pirštinių padėjo išspręsti mano draugas ir kolega Enrico, kuris laikė du apvalainus juodos spalvos reflektorius tarp šviesos ir objekto, visai šalia kadro. Tai padėjo sumažinti šviesos kiekį, pasiekiantį pirštines.

„Taigi, išvengėme visų problemų: dėka balto drabužio, šviesa buvo subalansuota, o pirštinės nebuvo peršviestos dėl reflektorių!”

Jei norite pamatyti daugiau Gianluca darbų, aplankykite jo tinklalapį.

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s