Chad Doyon ir Biddeford Big Air

                                            Biddeford Big Air | ©Chad Doyon

Malonu matyti, kad ne tik žinomi ir pripažinti fotografai nusprendžia investuoti savo laiką ir pinigus į profesionalią apšvietimo įrangą. Pavyzdžiui, Chad Doyon, kuris džiugiai pripažįsta, kad jis vis dar mokosi pažinti fotografijos meną, jau įsigijo akumuliatorinių generatorių rinkinį. „Dabar tai tik hobis,“ sako Chad. „Tačiau aš sunkiai dirbu ir stengiuosi, kad visa tai taptų kai kuo daugiau.“

Kada ir kodėl buvo padaryti šie kadrai?

„Šios nuotraukos iš tiesų patvirtina posakį „it can’t hurt to ask“. Apie šį renginį ir tai, kad jis vyks kitos dienos vakarą, sužinojau ketvirtadienio rytą. Susisiekiau su vienu iš koordinatorių, nors maniau, kad jie jau turi fotografą šiam renginiui. Laimei, dar neturėjo ir mielai man pasiūlė fotografuoti. Renginį organizavo vietinė bažnyčia vaikams. Jie daugiau nei mėnesį lipdė didžiulę big air rampą bažnyčios automobilių stovėjimo aikštelės kampe. Dėl pozityvios bendruomeninio renginio dvasios ir mano aistros fotografuoti tokį renginį be jokių apribojimų, aš mielai paaukojau savo laiką.“

Apšvietimo schema | ©Chad Doyon

Biddeford Big Air | ©Chad Doyon

Biddeford Big Air | ©Chad Doyon

Biddeford Big Air | ©Chad Doyon

Ar turėjai konkrečių kūrybinių ambicijų, kurias norėjai įgyvendinti?

„Tikėjausi to, ko siekia visi, kaskart nuspaudę kameros mygtuką. Norėjau kažko, kas sukeltų žmonėms emocijų. Norėjau parodyti vaikams tai, ko jie nėra matę ar buvę to dalimi. Šie vaikai nėra profesionalai ir nedalyvauja oficialiose varžybose, tačiau tai nereiškia, kad negali tokiais pasijausti. Ko gero tai buvo vienintelė galimybė jiems būti taip fotografuojamiems.“

Kalbant apie apšvietimą, kaip tu ruošeisi?

„Iš esmės tai buvo atvejis „naudoju ką turiu,“ Aš turiu tris blykstes, todėl reikėjo jas išnaudoti geriausiai, kaip galėjau. Aišku, nebuvo pakankamai laiko išsinuomoti įrangos šiam renginiui. Dilema buvo tai, kad man reikėjo apšviesti dvi erdves ir renginiui prasidėjus, lempų judinti negalėjau.

„Naudojau Pro-B2 generatorių dalyje, kurioje dalyviai juda didesniu greičiu, todėl galėjau išnaudoti trumpus blyksčių blyksnius. Pastačiau A blykstę su Magnum reflektoriumi, matomą apšvietimo schemoje ir naudojau ją kaip pagrindinę šviesą, kuri apšvietė užnugarį ir sniegą, pakeltą slidininkų. Kadangi ši lempa stovėjo tarp dviejų trasos dalių, galėjau laisvai pasukti lempą ten, kur reikėjo apšviesti. Taip pat turėjau lempą B, irgi su Magnum reflektorium, atsuktą į kairę dalies pusę. Ši lempa buvo kaip užpildanti šviesa slidininkų priekinei daliai apšviesti. Dešinėje pusėje, trasos dalyje, naudojau AcuteB. Iš pradžių ant šios lempos uždėjau Zoom reflektorių, tačiau jis davė šiek tiek plokščią šviesą ir rezultatas man nepatiko. Tuomet jį pakeičiau Narrow Beam reflektoriumi, kuris iš ties gražiai apšvietė dalyvius. Laimei, vietoje buvo elektros energijos šaltinis. Naudojau Pro-B universalų adapterį Pro-B2 generatoriui ir Profoto Charger 2A AcuteB akumuliatoriams, kuriuos kroviau visą naktį. Jie pasirodė esantys nepakeičiami labai šaltu oru, baterijų taip ir neprireikė pakeisti!”

O kokia tavo nuomonė apie galutinį rezultatą?

„Juo aš esu patenkintas. Esu dėkingas už galimybę fotografuoti tokį renginį ir nekantrauju tai pakartoti. Aš tai tiesiog dievinu! Dabar man reikia sugalvoti, kaip už tai gauti pinigus. Jei čia būtų buvusios apmokamos profesionalų varžybos su rėmėjais ir panašiai, tuomet bučiau nuomavęsis dar vieną Pro-B2 komplektą, tuomet abi trasos dalys būtų apšviestos nepriklausomai. Tačiau kaip ten bebūtų, tai buvo puiki galimybė man panaudoti turimus ir įgauti naujų įgūdžių.“

Biddeford Big Air | ©Chad Doyon

Biddeford Big Air | ©Chad Doyon

Biddeford Big Air | ©Chad Doyon

Autorius Fredrik FRANZÉN

Reklama

Parašykite komentarą

