“Jokia kita vieta negąsdino manęs taip stipriai, kaip šita.”

Straipsnį parašė Alexia Sinclair. Publikuota Fine Art Photography

“Jokia kita vieta negąsdino manęs taip stipriai, kaip šita,”, sako Alexia Sinclair. Tačiau ji nusprendžia iškeliauti į Belanglo Valstijų Mišką, tikėdamasi paversti miško tamsą reikšmingu grožio kūriniu.

Bertolt Brecht tvirtino: “Menas – ne veidrodis, kuriame atsispindi realybė, tai kirvis, kuriuo formuojame ją”. Aš tikiu šia fraze, ir turėjau ją mintyse, kai išdrįsau žengti į Belanglo Valstijų Mišką ne mažiau nei pusę tuzino kartų, norėdama sukurti šį vaizdą.

Tiems, kurie supažindinti su šio miško vardu, nereikės papildomos informacijos. Nežinantiems apie jį pasakysiu, kad jis išgarsėjo po žiaurių nusikaltimų, įvykusių ten 90-ųjų metų pradžioje.

Jokia kita vieta negąsdino manęs taip stipriai, kaip šita, ir todėl taip svarbu prisiminti kokia tai buvo vieta. Pabandyti ir pakeisti siaubingą istoriją į kažką daugiau  ne tik į kaulų mišką.

2015_ALEXIA_SINCLAIR_HERO-600x450

©Alexia Sinclair

Mano šokis su Pabaisa (with the Macabre)

Aš dažnai kalbu apie savo meilę chiaroscuro (tamsos ir šviesos žaismas), ir šis paveikslų tapybos stilius atlieka esminį vaidmenį mano darbų sukūrimo procese.

Mano žaidimai su šviesa ir tamsa peržengia aiškiai matomą stilių. Pasakoti tamsią istoriją vaizdžiai gražiu būdu reiškia tolimesnį žiūrovo, karčiai saldų pojūtį, ir štai ko aš siekiau savo paskutiniu kūriniu.

Tuo metu, kai dariau tyrimą savo serijai The Regal Twelve, mano protą užvaldė paslaptingumas, kuris gaubė Rusijos karališkos šeimos mirties bausmės įvykdymą, kurios palaikus surado tik praeitame šimtmetyje, Jekaterinburgo priemestyje, pietinėje Rusijos dalyje.

Ieškodama naujos vietos, atsidūriau Belanglo miške, pūvančioje senų pušų plantacijoje. Tiesą sakant, nesunku pajausti kad esi stebimas. Kylantys iš išgąsčio plaukai ant kaklo sužadino mano vaizduotę dviem istorijom: grobuoniška pasakėčia apie Raudonkepuraitę ir mistikos pilnu Romanovų šeimos Kunigaikštienės Anastasijos dingimu.

2015_ALEXIA_SINCLAIR_CAPE-600x374

©Alexia Sinclair

Kaip sujungti visus klausimus Kas, Kaip, Kur, Kada ir Kodėl

Turėdama veikėją, vietą ir istoriją, man reikėjo pateikti sceną vizualizuojant panašumus tarp jų visų.

Į daiktų sąrašą įėjo: Raudonkepuraitės suknelė su gobtuvu, deimantas inkrustuotas Fabergé vaizduojantis Nikolajų Romanovą, vilkas, ir varnos.

Mano meilė simboliams privertė mane inicijuoti varnų “mirtį”. Bet aš negirdėjau nei vieno paukščio Belanglo, todėl tai buvo sudėtinga.

Varnos labai protingi paukščiai, jais sunku manipuliuoti. Todėl užtrukau kelias savaites viliodama paukščius į savo sode surengtą studiją ir pilnu padėklu skanumynų. Man pavyko užfiksuoti panašias ir ne mažiau gražias pilkas varnas.

Naminių vilkų surasti buvo neįmanoma (bent jau kalbant apie Australiją), todėl mes ieškojome artimiausio giminaičio, panašus yra Sibiro haskis. Man teko fotografuoti tvarkingus haskius savo studijos surengtame apšvietime, kuris atspindėtų apšvietimą, kurį naudojome fotografuojant mūsų heroję miškuose.

dogs

Apšvietimas miškuose

Mes randamės 50-ies kilometrų atstumu nuo artimiausio elektros lizdo, todėl mes pasitikėjome Pro-B2 baterijų generatoriumi ir Pro-B2 blykstėmis. Mes pradėjome su HR Octa 7′ šviesdėže virš herojės galvos, 1.5 tašku žemiau. Mūsų Beauty Dish atliko pagrindinės šviesos vaidmenį, ir dvi HR 1×4′ šviesdėžės lengvai atskyrė mūsų subjektą nuo miškų.

Darbo archyvas

Po kiekvienos fotosesijos aš mėgstu įamžinti suknelę, kurią panaudojau kurinyje. Aš nesuprantu žmonių, kurie kuria tik tam, kad padarytų parodą.

Kaip menininkas, tu privalai įrodyti kiekvieną savo sprendimą ir apgalvoti jį prieš kurdamas, ir geriausias būdas – turėti vizualų dienoraštį. Pildyti jį savo įžvalgomis, įkvėpimo šaltiniais ir svarbiausia – savo sprendimais kuriant meną.

Jeigu kūrėte drabužį savo rankomis, gražiai apšvieskite jį ir deramai užfiksuokite. Ir kai muziejus paprašys nuotraukos savo katalogui, jūs ją turėsite.

Dėkoju,

Alexia Sinclair

Alexia tinklapis

Alexia Facebook ir Twitter.

Sužinokite daugiau iš Alexia internetinių pamokų ir kursų.

Reklama

Parašykite komentarą

